مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 03:202021-08-07فرهنگي

آلبوم «ساغر از چشم تو» منتشر شد/ آرزوی مهم آقای آهنگساز


آلبوم «ساغر از چشم تو» به آهنگسازی و تنظیم حسین پرنیا و خوانندگی شهرام فلکی در بزرگداشت و گرامیداشت خواجوی کرمانی پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

- آلبوم ساغر از چشم تو به آهنگسازی و تنظیم حسین پرنیا و خوانندگی شهرام فلکی در بزرگداشت و گرامیداشت خواجوی کرمانی پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ساغر از چشم تو عنوان یکی از تازه ترین آثار منتشر شده در بازار فروش محصولات موسیقایی است که به آهنگسازی حسین پرنیا و خوانندگی شهرام فلکی منتشر شد.

قطعه بدون کلام پنهانک ، غم دلبر – آواز به همراه ساز نی ، خنده بر گریه ، ساغر از چشم تو – آواز به همراه کمانچه و آلتو ، آغوش تیر ، نفسی هم دم ما باش ، فریاد شب خیزان ، لاله سرخ ، سرگذشت – تک نوازی بربت ، پروای بهشت عنوان آثاری هستند که در این آلبوم گنجانده شده اند.

علیرضا دریایی نوازنده ویولن و ویولا، سهیل سان احمدی نوازنده تار و بم تار، میلاد مرادی نوازنده کمانچه و کمانچه آلتو، احسان لیوانی نوازنده نی، پژمان پرنیا نوازنده دف و تمبک و بندیر، حسین پرنیا نوازنده سنتور و بربت، یاسر فلاح پور و مجید فلاپور صدابرداران، پوران علیپور نویسنده متن خواجو، مجتبی یزدان پناه طراح و گرافیک (طرح جلد برگرفته از نگاره جنید نگار گر بر نسخه دیوان خواجوی کرمانی، رسیدن همای به کاخ همایون) گروه اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلبوم «ساغر از چشم تو» منتشر شد/ آرزوی مهم آقای آهنگساز

آلبوم «ساغر از چشم تو» منتشر شد/ آرزوی مهم آقای آهنگساز