مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 03:252021-08-08سياسي

هویت و موجودیت مهم ترین چالش امروز مطبوعات است


پیشکسوت مطبوعات اردبیل و مدرس دانشگاه گفت: مهم ترین چالش امروز مطبوعات و حتی رسانه ها به ویژه از نوع محلی آن موضوع هویت و موجودیت است که در  پی گسترش، - هجمه و پیشروی ویران کننده فضای مجازی به شدت آسیب پذیر شده و هرروز در حال عقب نشینی و در بسیاری مواقع در حال حذف ناخواسته هستند.

سیفعلی موسی زاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: چنین به نظر می رسد در آینده نه چندان دور و در صورت عدم بازپروری مطبوعات کاغذی و حتی رسانه های رسمی رو به اضمحلال رفته و به تعطیلی کشانده شوند همان گونه که هم اکنون شاهد این اتفاق درباره بیشتر نشریات کاغذی استان هستیم .

وی بابیان اینکه مخاطب یکی دیگر از چالش های پیش روی مطبوعات و رسانه های محلی استان اردبیل است، اضافه کرد: این چالش به دلیل کیفیت نازل، بسیاری از نشریات و رسانه های محلی استان را از گذشته تهدید می کرد و امروزه با گسترش دامنه فعالیت فضای مجازی شدت یافته و هم اکنون رسانه ها حتی مخاطبان خاص خود را نیز در حال از دست دادن هستند.

این کارشناس و تحلیلگر رسانه با اشاره به اینکه فضای مجازی در حال خلق و آفرینش مخاطبان ساده پسند و به نوعی تنبل است، تشریح کرد: خوانندگانی که تنها حوصله خواندن تیتر و حداکثر لید مطالب و آن هم به صورت گذرا و بدون تأمل و اندیشه درباره محتوا دارند، ذائقه هایی که به سرعت بدون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هویت و موجودیت مهم ترین چالش امروز مطبوعات است

هویت و موجودیت مهم ترین چالش امروز مطبوعات است