مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 03:502021-08-08سياسي

پیشرفت فیزیکی 16 درصدی کتابخانه استاندارد اسدآباد


رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اسدآباد از پیشرفت فیزیکی 16 درصدی پروژه کتابخانه های استاندارد این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اسدآباد از پیشرفت فیزیکی 16 درصدی پروژه کتابخانه های استاندارد این شهرستان خبر داد.

مهدی مرادیان تمجید در جمع خبرنگاران، با اشاره به آغاز مجدد ساخت و احداث پروژه نیمه تکمیل کتابخانه استاندارد اسدآباد از یک ماه گذشته، اظهارکرد: با پیگیری نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی دو میلیارد تومان اعتبار برای کتابخانه استاندارد شهرستان از محل استانی جذب و بعد از 9 سال وقفه آغاز مجدد این طرح نیمه تکمیل از یک ماه گذشته شروع شده و در حال اجراست.

وی تخصیص این میزان اعتبار را صد درصدی اعلام کرد و افزود:پروژه کتابخانه استاندارد اسدآباد یکی از طرح های 9 سال پیش با مجری گری اداره کل راه و شهرسازی بوده که با پیشرفت 10درصدی طی چند سال اخیر همچنان نیمه کاره باقی بود و برای تسریع در روند این طرح با پیگیری های انجام شده طرح فوق در سال گذشته از راه و شهرسازی به کتابخانه های عمومی استان واگذار و با آغاز عملیات اجرایی مجدد طرح این پروژه طی یک ماه گذشته از 10 درصد به 16 درصد پیشرفت فیریکی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت فیزیکی 16 درصدی کتابخانه استاندارد اسدآباد

پیشرفت فیزیکی 16 درصدی کتابخانه استاندارد اسدآباد