مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 03:552021-08-08سياسي

از آخرین خبرها درباره انتخاب شهردار اراک تا جیغ های زرد و بنفشی که شنیده خواهد شد


رییس و تعدادی از اعضای شورای شهر اراک به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار در ایسنا حضور پیدا کرده و با خبرنگاران این خبرگزاری به گفتگو نشستند.

- ایسنا/مرکزی رییس و تعدادی از اعضای شورای شهر اراک به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار در ایسنا حضور پیدا کرده و با خبرنگاران این خبرگزاری به گفتگو نشستند.

وحید میرنظامی رییس شورای شهر اراک در این بازدید، ضمن تبریک این روز به اهالی رسانه، اظهار کرد: امید است اصحاب رسانه و خبر زبان ناطق صادقی داشته و انعکاس دهنده حقایق باشند چراکه آنچه در خبررسانی حائز اهمیت است، صداقت در انعکاس واقعیت است.

رسالت اولیه جامعه خبری انعکاس صادقانه و واقعی اخبار و اطلاعات در راستای پاسداشت حقوق عمومی است، در واقع این حق شهروندان است که نسبت به حقوق عمومی خود آگاه باشند.

وی با اشاره به اینکه اعضای شورای ششم افرادی رسانه ای و جزو فعالان فرهنگی و اجتماعی بوده و هستند، گفت: انتظار می رود در خصوص شورا نیز رسانه ها ضمن انعکاس واقعیت ها، انتقاد منصفانه، عالمانه و مشفقانه را نیز فراموش نکنند و همگی در راستای استیفای حقوق عمومی اقدام کنیم.

لزوم نگاه متوازن و متعادل به مسائل شهری وی با بیان اینکه مجموعه مسائل مبتلابه مدیریت شهری بسیار گسترده است و نمی توان به همه این مسائل به صورت جامع و در آن واحد رسیدگی کرد، اولو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از آخرین خبرها درباره انتخاب شهردار اراک تا جیغ های زرد و بنفشی که شنیده خواهد شد

از آخرین خبرها درباره انتخاب شهردار اراک تا جیغ های زرد و بنفشی که شنیده خواهد شد