مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 04:052021-08-08سياسي

قاضی زاده هاشمی: دنیا حداقل 3 تا 5 سال با پدیده کرونا درگیر است


بعضی از این بخش ها در گروهی تهیه شده و رییس جمهوری آن را بررسی کرده و دستور داده است کارگروهی در وزارت کشور ایجاد و از تجارب همگان استفاده شود تا بتوانیم از هفته آینده رفتارمان در حوزه کرونا را تغییر دهیم.

- بعضی از این بخش ها در گروهی تهیه شده و رییس جمهوری آن را بررسی کرده و دستور داده است کارگروهی در وزارت کشور ایجاد و از تجارب همگان استفاده شود تا بتوانیم از هفته آینده رفتارمان در حوزه کرونا را تغییر دهیم.

نماینده مجلس در ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه دنیا حداقل 3 تا 5 سال با پدیده کرونا درگیر است، گفت: اما ما به دنبال آن هستیم که مرگ و میر را در کشور به شدت کاهش دهیم و زندگی عادی مردم ساماندهی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی شنبه شب با حضور در یک برنامه زنده تلویزیونی به تشریح جزییات طرح تحول مقابله با کرونا پرداخت.

وی با بیان اینکه رییس جمهوری به دنبال حل و فصل مشکلات جدی کشور از جمله موضوع کرونا البته با تمرکز بر توسعه واکسیناسیون است، گفت: باید بر اساس ظرفیت های موجود روشی را پیش بینی کنیم که مسائلی که پیرامون شیوع کرونا وجود دارد کمتر شود و تعداد مرگ و میر کاهش پیدا کند و زندگی اقتصادی مردم، آموزش و پرورش، دانشگاه ها تا حد امکان به وضع طبیعی خود بازگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاضی زاده هاشمی: دنیا حداقل 3 تا 5 سال با پدیده کرونا درگیر است

قاضی زاده هاشمی: دنیا حداقل 3 تا 5 سال با پدیده کرونا درگیر است