مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 04:402021-08-08حوادث

در حال تعمیر حادثه ترکیدگی لوله آب خیابان دانشگاه هستیم


سخنگوی شرکت آبفای استان اصفهان با اشاره به حادثه ترکیدگی لوله چدنی آب در بلوار دانشگاه نبش خیابان توحید، گفت: پیش بینی می شد این حادثه ساعت 9 صبح امروز برطرف شود، - ایسنا/اصفهان سخنگوی شرکت آبفای استان اصفهان با اشاره به حادثه ترکیدگی لوله چدنی آب در بلوار دانشگاه نبش خیابان توحید، گفت: پیش بینی می شد این حادثه ساعت 9 صبح امروز برطرف شود، اما به دلیل وجود پایه برق و نشتی گاز احتمال می رود تا ساعت 12 عملیات تعمیرات این خط لوله ادامه خواهد داشت.

مهرداد خورسندی در گفت وگو با ایسنا در خصوص حادثه ترکیدگی خط لوله انتقال آب با قطر 400 میلی متر در محدوده بلوار دانشگاه، اظهار کرد: این حادثه ساعت 5 بامداد امروز در سامانه 122 ارتباط با مشترکین شرکت آبفا ثبت شده است.

وی با بیان اینکه این حادثه مربوط به خط انتقال آب در محدود بلوار دانشگاه_خیابان توحید است، گفت: در این حادثه یک لوله آب چدنی دچار شکستگی شده که از همان زمان حادثه گروه های عملیاتی شرکت آبفا مشغول تعمیرات و حفاری هستند.

سخنگوی شرکت آبفای استان اصفهان درباره اینکه چرا در این حادثه آتش نشانی نیز ورود پیدا کرده است، گفت: با توجه به نشتی گاز در این منطقه و همچنین وجود یک پایه برق، با شرکت های برق و گاز در حال رایزنی هستیم و آتش نشانی نیز برای برای جابجایی پایه برق و همچنین رفع مشکل ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حال تعمیر حادثه ترکیدگی لوله آب خیابان دانشگاه هستیم

در حال تعمیر حادثه ترکیدگی لوله آب خیابان دانشگاه هستیم