مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 04:552021-08-08سياسي

خبرنگاران عنصر جریان ساز و وجدان بیدار جامعه هستند


استاندار قم در پیامی به مناسبت روز خبرنگار گفت: خبرنگاران به عنوان عنصر جریان ساز و وجدان بیدار و زبان گویای جامعه، وظیفه سنگینی را در انعکاس رخدادها و آگاهی بخشی عمومی برعهده دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بهرام سرمست استاندار قم در پیامی فرارسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است: فرارسیدن روز خبرنگار را به همه خبرنگاران، روزنامه نگاران و فعالان عرصه خبر و رسانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

خبرنگاری حرفه و مسؤولیتی سخت و پرتنش و در عین حال یک مسؤولیت اجتماعی خطیر و تعیین کننده محسوب می شود و خبرنگاران به عنوان عنصر جریان ساز و وجدان بیدار، چشم تیزبین و زبان گویای جامعه، وظیفه سنگینی را در قبال انعکاس رخدادها، آگاهی بخشی عمومی و شفاف سازی امور بر عهده دارند.

انسان های شریف و دغدغه مندی که برای کشف و گزارش حقایق، هر مرارت و رنجی را به جان می خرند تا جریان اطلاع رسانی، حقیقت جویی و حقیقت گویی تداوم یابد.

از این رو شایسته است که عزت و کرامت این قشر فرهیخته همواره حفظ شود و از بالاترین سطح امنیت، جسارت و شجاعت در مسیر ایفای رسالت حرفه ای خود و دفاع از حقوق مردم برخوردار باشند.

فرصت را مغتنم دانسته و ضمن تبریک مجدد هفدهم مرداد به همه فعالین عرصه اطلاع رسانی و گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و دیگر شهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران عنصر جریان ساز و وجدان بیدار جامعه هستند

خبرنگاران عنصر جریان ساز و وجدان بیدار جامعه هستند