مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 05:002021-08-08سياسي

تخصص و تعهد باید در ترکیب کابینه لحاظ شود/ لزوم مبارزه با فساد در دولت


عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: رییس جمهور اگر می خواهد کابینه موفقی داشته باشد، باید به همان شعاری که داده است عمل کند، یعنی تخصص و تعهد را در نظر بگیرد.

- لاله افتخاری عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره چگونگی ترکیب کابینه دولت سیزدهم برای محقق کردن شعار دولت مردمی و گرفتار نشدن به کاستی ها و خطاهای دولت روحانی، گفت: رییسی اگر می خواهد کابینه موفقی داشته باشد باید به همان شعاری که داده است عمل کند، یعنی تخصص و تعهد را در نظر بگیرد.

وی افزود: رییس دولت باید بدون اینکه به بعضی توصیه ها یا ملاحظات دیگران توجه کند، افراد را به درستی ارزیابی کرده و درگیر برخی مسائل و حواشی نشوند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اظهار کرد: رییس جمهور اگر بر اساس تعهد و تخصص افراد، تناسب تخصص آنها با مسئولیت، نظارت دقیق و مستمر بر عملکردها، کابینه خود را تشکیل دهد و همچنین در کنار اینها از نظر نخبگان و صاحب نظران استفاده کند می تواند در تحقق شعارها و اهداف موفق شود.

افتخاری گفت: کلید اصلی موفقیت این است که فردی در مسئولیت قرار بگیرد که تخصص مربوطه، تعهد حقیقی و پرونده و کارنامه قابل دفاعی داشته باشد و در پاکدستی و ساده زیستی و سایر موارد استانداردهای لازم را دارا باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصص و تعهد باید در ترکیب کابینه لحاظ شود/ لزوم مبارزه با فساد در دولت

تخصص و تعهد باید در ترکیب کابینه لحاظ شود/ لزوم مبارزه با فساد در دولت