مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 05:252021-08-08سياسي

سازمان بسیج دانشجویی روز خبرنگار را تبریک گفت


سازمان بسیج دانشجویی کشور در پیامی فرارسیدن 17 مرداد ماه روز خبرنگار را به همه تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، محمد حسین فئوادیان معاون ارتباطات و اطلاع رسانی سازمان به قلم و آنچه می نگارد.

در روزگاری که از آن به عصر اطلاعات و فنآوری نام می برند، قطعا نقش خبرنگار به عنوان ابزار اطلاع رسانی، نقشی حیاتی و انکار نشدنی است و 17 مرداد هر سال به پاسداشت قدردانی پاسداران عرصه قلم، مزین به نام روز خبرنگار شده است.

عزم راسخ، تعهد بی بدیل، پایداری و همت والای پیام آوران عرصه سترگ رسانه، راویان رویدادها و طلایه داران راستین خبر که همواره مسائل و مشکلات مردم و واقعیت های جامعه را هنرمندانه با واژگان می آمیزند، ارزشمند و ستودنی است.

ضمن ارج نهادن به تلاش های جامعه رسانه ای کشور و تقدیر از رسانه های دیداری، شنیداری، مکتوب و خبرگزاری ها در جهت پوشش اخبار فعالیت های بزرگ بسیج در عرصه دانشجویی، با تبریک روز خبرنگار، توفیق روزافزون این عزیزان متعهد و کوشای ایران اسلامی در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی را از درگاه ایزدمنان خواستارم.

  روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها است، برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان های فرهیخته که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان بسیج دانشجویی روز خبرنگار را تبریک گفت

سازمان بسیج دانشجویی روز خبرنگار را تبریک گفت