مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 05:502021-08-08بين الملل

چامسکی: جهان مراقب بازی خطرناک بایدن باشد/ هدف واقعی آمریکا از گسترش ناتو به شرق


فیلسوف و نظریه پرداز آمریکایی گفت: از زمان حضور بایدن در کاخ سفید، شاهد شکل گیری بازی های خطرناک دیگری از سوی آمریکا و ناتو در نظام بین الملل هستیم.

- گفت وگویی با پروفسور نوآم چامسکی، فیلسوف و نظریه پرداز آمریکایی درباره عملکرد 6 ماهه بایدن انجام داده است که بخش های مهم آن در ادامه می آید.

  جهان مراقب بازی خطرناک بایدن باشد - برخی سیاست ها و استراتژی ها در آمریکا ریشه در رویکرد کلان دو حزب دموکرات و جمهوریخواه در نقاط مختلف جهان دارد.

- از زمان حضور بایدن در کاخ سفید، شاهد شکل گیری بازی های خطرناک دیگری از سوی آمریکا و ناتو در نظام بین الملل هستیم.

چالش های فراوانی پیش روی روسیه امروز و آمریکای بایدن قرار دارد - چالش های فراوانی پیش روی روسیه امروز و آمریکای بایدن قرار دارد؛ از رقابت های تسلیحاتی و فضایی تا تضاد منافع در پرونده ها و موضوعات گوناگون بین المللی نظیر دنبال می کرد نیز به طور مشخص از ظرفیت کشمکش برخوردار است، بلکه بحران های سیاسی جدیدی همچون تنش زایی آمریکا و ناتو در بلاروس هم می تواند به تشدید مناقشه میان طرفین بینجامد.

  مناطق مختلفی تحت تاثیر خصومت میان آمریکا و روسیه قرار خواهد گرفت - گزاره ای تقریبا واحد از سوی تمامی تحلیلگران وجود دارد که معتقدند با تغییر روسای جمهور در ایالات متحده، سیاستگذاری های کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چامسکی: جهان مراقب بازی خطرناک بایدن باشد/ هدف واقعی آمریکا از گسترش ناتو به شرق

چامسکی: جهان مراقب بازی خطرناک بایدن باشد/ هدف واقعی آمریکا از گسترش ناتو به شرق