مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 06:102021-08-08سياسي

اسراییل در رأس اقدامات تروریستی است/ به دنبال امنیت راه های بین المللی هستیم


ایران همواره مقررات را دنبال می کند، به دنبال امنیت راه های بین المللی بوده و رژیم صهیونیستی در رأس اقدامات تروریستی است.

- ، محمدباقر قالیباف در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با حضور در جایگاه خبرنگاران ضمن تبریک روز خبرنگار، گفت: این روز را به همه خبرنگاران در سراسر کشور به ویژه خبرنگاران پارلمانی که بار مضاعفی را به دوش می کشند، تبریک و تهنیت عرض می کنم.

وی بیان کرد: همچنین یاد شهدای عزیز خبرنگار چه کسانی که در دوران دفاع مقدس و آن روزها که صبر کردند و چه کسانی که امروز در راه روشن کردن حقایق و پایان دادن به شایعات، جان خود را از دست دادند، گرامی می دارم.

رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خبرنگاران رسالت مهمی را بر عهده دارند و به دنبال انتشار حقایق و انعکاس آن در جامعه هستند، آنان در مسیر شفاف سازی حقایق گام برمی دارند و اگر زحمات این قشر نبود، قطعاً شفافیت، اصلاح امور و حل مشکلات مردم هم محقق نمی شد؛ باید گفت که خبرنگاران حلقوم واقعی مردم در حل مشکلات مردم هستند.

قالیباف ادامه داد: بر اساس قانون اساسی، هر یک از قوا وظایف مشخصی بر عهده دارند و هر سه قوه باید به صورت مستقل وظایف خود را انجام دهند اما با توجه به مشکلات کشور و همچنین برای پیشرفت جامعه و حل مشکلات مردم، همدلی، انسجام و همکاری در روش های اجرایی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسراییل در رأس اقدامات تروریستی است/ به دنبال امنیت راه های بین المللی هستیم

اسراییل در رأس اقدامات تروریستی است/ به دنبال امنیت راه های بین المللی هستیم