مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 06:102021-08-08ورزشي

رمضی: ورزش کارگری نیاز به نگاه حرفه ای و تخصصی رسانه ها دارد


رییس فدراسیون آماتور ورزش کارگری در نشست خبری که به مناسبت روز خبرنگار در محل فدراسیون برگزار شد، گفت: ورزش کارگری نیازمند به اطلاع رسانی، آگاهی سازی و فرهنگ سازی است تا جایگاه خود را پیدا و تاثیرگذار باشد.

- رییس فدراسیون آماتور ورزش کارگری در نشست خبری که به مناسبت روز خبرنگار در محل فدراسیون برگزار شد، گفت: ورزش کارگری نیازمند به اطلاع رسانی، آگاهی سازی و فرهنگ سازی است تا جایگاه خود را پیدا و تاثیرگذار باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جواد رمضی رییس فدراسیون آماتور ورزش کارگری با تبریک روز خبرنگار، اظهار کرد: یک رسانه فعال و موفق می تواند به آگاهی بخشی جامعه هدف کمک کند و اعتماد و موفقیت را به لایحه های مختلف جامعه انتقال دهد.

وی افزود: ورزش کارگری نیازمند به معرفی، فرهنگ سازی و جریان سازی در جامعه هدف است تا جایگاه خود را پیدا کند و تاثیرگذار باشد.

رمضی تصریح کرد: رویکرد رسانه در خصوص ورزش کارگری با رویکرد سایر رشته ها باید متفاوت باشد و نگاه ویژه ای به ورزش کارگری داشته باشند.

وی گفت: هر چند کرونا تاثیر منفی بر فعالیت های رو به رشد ورزش کارگری داشت، اما سعی کردیم با تِغییر در رویکرد برنامه ها مانع توقف فعالیت های ورزش کارگری در سال جاری شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمضی: ورزش کارگری نیاز به نگاه حرفه ای و تخصصی رسانه ها دارد

رمضی: ورزش کارگری نیاز به نگاه حرفه ای و تخصصی رسانه ها دارد