مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 06:202021-08-08دانش

ارسال فوری تجهیزات مقابله با کرونا به 12 استان


هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران با تمهیدات در نظر گرفته شده و از محل ذخیره استراتژیک و با توجه به شیوع موج پنجم کرونا در کشور اقدام به ارسال فوری تجهیزات و ملزومات پزشکی مقابله با کووید 19 برای بیش از 12 استان کرده است.

- هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران با تمهیدات در نظر گرفته شده و از محل ذخیره استراتژیک و با توجه به شیوع موج پنجم کرونا در کشور اقدام به ارسال فوری تجهیزات و ملزومات پزشکی مقابله با کووید 19 برای بیش از 12 استان کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بلافاصله پس از اعلام نیاز دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور به تجهیزات و ملزومات مقابله با کووید19 در شیوع پیک پنجم کرونا دستگاه های سرمایه ای جدید همچون ونتیلاتور، مانیتور، دستگاه های کمک تنفسیBIPAP ، انواع تخت و تشک بستری، پمپ سرم، الکتروکاردیوگراف، الکتروشوک و سایر اقلام مراقبت های ویژه برای مراکز درمانی، توسط هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران تامین و به قید فوریت ارسال شده است.

در چند روز اخیر هیات امنای صرفه جویی ارزی اقدام به ارسال 122 عدد ونتیلاتور ثابت و پرتابل و بیش از 140 دستگاه مانیتور سانترال و ثابت، 55 دستگاه کمک تنفسی، 80 تخت ICU و CCU، بیش از 400 تخت و تشک بزرگسال به همراه 34 عدد ساکشن، 55 عدد پمپ سرم، 17 الکتروشوک، الکتروکاردیوگراف و اتوآن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال فوری تجهیزات مقابله با کرونا به 12 استان

ارسال فوری تجهیزات مقابله با کرونا به 12 استان