مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 06:352021-08-08سياسي

پرداختی های بیمه سلامت به روز شده است/ رفع تدریجی مشکلات نسخه نویسی الکترونیکی


مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان با تاکید بر به روز بودن پرداختی های این سازمان به مراکز و پزشکان ارائه کننده خدمات گفت: وضعیت پرداختی در قبال ارائه خدمات به جز بیمارستان آیت الله موسوی خوب و تقریبا به روز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، یعقوب شیویاری پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با تشریح خدمات ارائه شده توسط این بیمه اظهار کرد: یکی از اولویت های بیمه سلامت تکمیل پروسه نسخه الکترونیکی است.

وی با اذعان به وجود مشکلاتی در صدور نسخه الکترونیکی تصریح کرد: باید متوجه بود که اگر بخواهیم منتظر تکمیل زیرساخت ها برای آغاز اجرای طرح باشیم، هیچ وقت به سرانجام نمی رسیم بنابراین باید در حین اجرای طرح مشکلات هم رفع شود.

وی تاکید کرد: با بازدید میدانی از مراکز درمانی مشکلات موجود در اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی تا حدودی رفع شده و در ادامه هم تلاش می شود که این مشکلات کاهش یابد.

شیویاری با بیان اینکه 52 درصد از جمعیت استان زیر پوشش بیمه سلامت هستد، افزود: صندوق روستاییان و ایرانیان به ترتیب بیشترین و کمترین اعضا را دارند.

مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان با تاکید بر به روز بودن پرداختی های این سازمان به مراکز و پزشکان ارائه کننده خدمات گفت: وضعیت پرداختی در قبال ارائه خدمات به جز بیمارستان آیت الله موسوی خوب و تقریبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداختی های بیمه سلامت به روز شده است/ رفع تدریجی مشکلات نسخه نویسی الکترونیکی

پرداختی های بیمه سلامت به روز شده است/ رفع تدریجی مشکلات نسخه نویسی الکترونیکی