مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 06:352021-08-08اقتصادي

وضعیت بازار همدان به صورت میدانی بررسی می شود


‍ استاندارهمدان با بیان اینکه وضعیت بازار استان به صورت میدانی بررسی می شود گفت: ضرورت تامین کالاهای اساسی مردم از موضوعات اولویت دار ستاد تنظیم بازار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سید سعید شاهرخی ظهر امروز در جلسه تنظیم بازار استان با بیان اینکه اعضای ستاد تنظیم بازار در شرایط کنونی از سفره مردم حمایت و زمینه تسهیل مشکلات آن ها را فراهم کنند اظهار کرد: برآورد صحیح از کالا های اساسی، نیازهای ضروری استان، اطلاعات دقیق از موجودی در فرصت معین، از برنامه های ستاد تنظیم بازار است که ضرورت دارد به میدانی بررسی و تا نیازهای اساسی تامین شود گفت: ضرورت تامین کالاهای اساسی مردم از موضوعات اولویت دار ستاد تنظیم بازار است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه نظارت مستمر بر بازار و احصا مشکلات از موضوعات مهم ستاد تنظیم بازار است افزود: با توجه به خشکسالی و کاهش میزان برداشت، وضعیت خرید گندم در استان، به روز و رضایت بخش است.

وی با بیان اینکه با توجه به ضرورت بازبینی در قیمت نان، تعیین قیمت آن، تابع تصمیمات کشوری است گفت: بازرسی ها و نظارت جدی بر فرآیند  قطعه بندی مرغ در استان صورت گیرد.

شاهرخی با اشاره به اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان باید آمادگی تأمین کالاهای اساسی مردم در آستانه ورود به ایام محرم را داشته باشد خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت بازار همدان به صورت میدانی بررسی می شود

وضعیت بازار همدان به صورت میدانی بررسی می شود