مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 06:502021-08-08ورزشي

سورپرایز اسکوچیچ در انتخابی جام جهانی/ بازگشت به عصر دورگه ها!


پس از مکاتبات ایران با فیفا و AFC و اخذ پاسپورت ایرانی برای مدافع شاغل در لیگ دو انگلیس، دراگان اسکوچیچ از سورپرایز خود در شهریورماه رونمایی خواهد کرد.

- گروه ورزشی جی پلاس؛ با مصدومیت مرتضی پورعلی گنجی و عارف غلامی از ناحیه رباط صلیبی و دوری بلند مدت این دو بازیکن از بازی های ملی، دراگان اسکوچیچ دست به کار شده و با تلاش های فدراسیون فوتبال، به سراغ یک بازیکن جدید رفته است.

رایان تفضلی، بازیکن دورگه ایرانی بریتانیایی شاغل در لیگ دسته دوم انگلیس و در تیم وایکامب واندرز است که بعد از مدت ها پاسپورت ایرانی خود را دریافت کرده و حالا در انتظار فرا رسیدن نخستین اردوی تیم ملی و حضور در مسابقات انتخابی جام جهانی است.

اسکوچیچ برای پوشش جای خالی دو مدافع تیم ملی و همینطور ترمیم لایه های دفاعی تیمش، دست روی این بازیکن 29 ساله گذاشته که از سال ها قبل و با حضور در سطوح پایین فوتبال انگلیس، مورد توجه رسانه ها قرار گرفته بود ولی هیچ گاه به تیم ملی دعوت نشد.

حتی چندی قبل وحید هاشمیان دستیار اسکوچیچ، درباره دعوت از این بازیکن گفته بود:"وقتی بازیکنی با همین کیفیت در لیگ ایران داریم، چه لزومی برای دعوت از بازیکنان دو رگه دارد؟" با این حال، حالا اسکوچیچ و تفضلی در آستانه شروع همکاری در تیم ملی هستند و این بازیکن دورگه می تواند با وجود حض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سورپرایز اسکوچیچ در انتخابی جام جهانی/ بازگشت به عصر دورگه ها!

سورپرایز اسکوچیچ در انتخابی جام جهانی/ بازگشت به عصر دورگه ها!