مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 07:002021-08-08بين الملل

آمادگی ترامپ برای شرکت در انتخابات 2024


مارک میدوز رییس ستاد کارکنان کاخ سفید در دولت ترامپ نیز در مصاحبه جدید خود با نیوز مکس به تشریح آینده آمال سیاسی رییس سابق خود پرداخت و گفت اجازه ندارد از طرف رییس جمهور صحبت کند اما اگر رییس جمهور چنین قصدی را نداشت نشست های کابینه را برگزار نمی کردیم.

- شان اسپایسر سخنگوی مطبوعاتی دونالد ترامپ رییس جمهوری سابق آمریکا گفت رییس قبلی اش بار دیگر در سال 2024 در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری شرکت خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، اسپایسر در مصاحبه با روزنامه واشنگتن اگزماینر اظهار داشت تمایل ترامپ به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری در ماه های اخیر و با مشاهده نحوه مدیریت امور کشور از جمله مسائل مهاجرتی در دولت جو بایدن رییس جمهوری کنونی آمریکا افزایش یافته است.

این روزنامه از بیان این که آیا اسپایسر دیدگاه خود را مطرح کرده و یا به نمایندگی از ترامپ سخن گفته خودداری کرد.

اسپایسر به عنوان اولین سخنگوی کاخ سفید در دولت ترامپ در مصاحبه با رسانه ها و نیز در نشست های خبری اش از سوی افکار عمومی اعتبار خود از دست داد و از آن پس ادعا می کند که به دانسته به افکار عمومی آمریکا دروغ نگفته است.

اظهارات جدید او همزمان با ادامه گمانه زنی ها درباره طرح های سیاسی ترامپ و به دنبال شکست سیاسی اش در انتخابات ریاست جمهوری 2020 مطرح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ترامپ برای شرکت در انتخابات 2024

آمادگی ترامپ برای شرکت در انتخابات 2024