مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 07:002021-08-08سياسي

بش ناوخاص روستایی سحرانگیز در اورامانات جهانی شده


فرماندار ثلاث باباجانی باباجانی گفت: روستای ثبت ملی شده بش ناوخاص که در منطقه ثبت جهانی شده اورامانات قرار دارد، یکی از زیباترین و بکرترین روستاهای این منطقه است.

- " بش ناوخاص" روستایی سحرانگیز در اورامانات جهانی شده ایسنا/کرمانشاه فرماندار ثلاث باباجانی باباجانی گفت: روستای ثبت ملی شده "بش ناوخاص" که در منطقه ثبت جهانی شده اورامانات قرار دارد، یکی از زیباترین و بکرترین روستاهای این منطقه است.

یدالله شکری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به ثبت جهانی شدن اورمانات، اظهار کرد: ثبت جهانی منطقه اورامانات با همه زیبایی هایش یکی از خواسته ها و مطالبات مردم این منطقه در دو استان کردستان و کرمانشاه بود که با یک همت جمعی به ثبت جهانی رسید.

وی ثبت جهانی اورمانات را نشانی از فرهنگ و تمدن غنی این دیار دانست و افزود: این رویداد مهم موجی از شادی و خوشحالی را بین مردم این منطقه و شهرستان ثلاث باباجانی داشت.

فرماندار ثلاث باباجانی با بیان اینکه این شهرستان یکی از شهرستانهای غنی از نظر ظرفیت های گردشگری در استان است، اضافه کرد: ثلاث باباجانی پتانسیل های زیادی برای جذب گردشگر دارد، اما متاسفانه تاکنون آنگونه که باید میزبان گردشگران زیادی بویژه گردشگران خارجی نبوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بش ناوخاص روستایی سحرانگیز در اورامانات جهانی شده

بش ناوخاص روستایی سحرانگیز در اورامانات جهانی شده