مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 07:152021-08-08سياسي

روشنگری و هدایتگری خبرنگاران در انتخابات نمود پیدا کرد


اصفهان_نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) گفت: روشنگری، هدایتگری و بصیرت افزایی رسالت خبرنگاران است که نمونه آن در انتخابات نمود پیدا کرد ویک انتخاب هوشمندانه تبدیل به حماسه شد.

- ، حجت الاسلام رحمت الله صادقی پیش از ظهر یکشنبه در مراسم تجلیل روز خبرنگار با اشاره به آیاتی از قرآن مجید در وصف خبررسانی و رسالت خبرنگار اظهار داشت: این موضوع در داستان حضرت سلیمان هدهد در سوره نمل و آیات 20 تا 25 عنوان شده است.

وی ادامه داد: اولین ویژگی خبرنگار که می توان از آیات قرآن برداشت کرد در تراز یک خبرنگار انقلابی، ذوق، استعداد، عشق و علاقه است که فقدان این امر در رساندن خبر سبب کاستی می شود.

حق طلبی جلوه ویژگی های جامعه اسلامی نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) گفت: ویژگی سرعت در انعکاس خبر از دیگر ویژگی هاست و حتی زمان و مکان برای یک خبرنگار مطرح نیست چراکه در آیات قرآن اشاره شده هدهد از فلسطین به یمن می رفت و خبر دریافت می کرد.

وی ادامه داد: حق طلبی، تلاش برای جذب مخاطب، تبلور جلوه های اسلامی ایرانی نیز از سایر ویژگی های خبرنگار است که نمادهایی از تواضع و ادب و … را از جلوه های مسلمان و شیعه انقلابی به نمایش گذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روشنگری و هدایتگری خبرنگاران در انتخابات نمود پیدا کرد

روشنگری و هدایتگری خبرنگاران در انتخابات نمود پیدا کرد