مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 07:152021-08-08بين الملل

داعش به دنبال بازسازی خود، عضوگیری از کودکان در اولویت


گروهک داعش در سوریه به دنبال بازسازی خود و عضوگیری مجدد است و در این راستا جذب کودکان و آموزش آن ها در اولویت قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، با گذشت بیش از دو سال از آزادسازی آخرین منطقه تحت اشغال داعش در رادیو آمریکا نیز در گزارشی با استناد به اطلاعات نظامی ارتش این کشور که در سوم آگوست از سوی بازرس کل وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در خصوص عملیات نظامی در سوریه و عراق منتشر شد، نوشت که گروهک داعش به اعضای سابق خود در این دو کشور پیام داده و از آن ها خواسته است تا مجددا به این گروهک بپیوندند.

طبق این گزارش، داعش این بار سعی می کند تا راهبرد متفاوتی را در تعامل با اعضای خود در پیش بگیرد و فرماندهان را از میان افراد محلی برگزیند تا رضایت آن ها را جلب کند.

داعش از اعضای محلی خود به عنوان حامیان اصلی خود یاد کرده است، در حالیکه پیش از این اعضای خارجی داعش عمده مناصب اصلی را بر عهده داشتند و اعضای محلی در مراتب پایین تر قرار می گرفتند.

پایگاههای آموزشی در بیابان ها وبگاه المرجع در ادامه نوشت که طبق گزارش وزارت دفاع آمریکا، گروهک داعش اولویت کار خود را به جذب نوجوانان و کودکان و آموزش آن ها در بیابان ها اختصاص داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داعش به دنبال بازسازی خود، عضوگیری از کودکان در اولویت

داعش به دنبال بازسازی خود، عضوگیری از کودکان در اولویت