مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 07:152021-08-08سياسي

رسانه ها سرمایه های ارزشمند در انتقال اطلاعات صحیح هستند


رسانه ها به عنوان سرمایه هایی ارزشمند در انتقال اطلاعات صحیح به جامعه، عامل اساسی در ثبت وقایع و رویدادها و نیز آگاهی بخشی و تعالی جامعه هستند.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: رسانه ها به عنوان سرمایه هایی ارزشمند در انتقال اطلاعات صحیح به جامعه، عامل اساسی در ثبت وقایع و رویدادها و نیز آگاهی بخشی و تعالی جامعه هستند.

حمید ملانوری در پیامی به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار با برشمردن این کلام مقام معظم رهبری که اگر زحمات شما خبرنگاران نباشد، این لحظه ها هرگز ماندگار نمی شود.

شما آن را حفظ می کنید و در اختیار افکار مردم قرار می دهید افزود: امروزه اگر چه با توسعه فناوری و گسترش شبکه ها و فضاهای مجازی، هر کسی با در دست داشتن یک تلفن همراه دوربین دار یا دوربین دیجیتال و نیز صفحه ای در فضای مجازی می تواند هر اتفاقی را به تصویر بکشد، در باب هر موضوعی قلم بزند، در انتشار اخبار و حوادث، نقش آفرینی کند و به نوعی شهروند خبرنگار باشد اما دقت، تخصص، تعهد، واقع بینی و ورزیدگی خبرنگاران، همچنان حرف اول را در تهیه، تدوین و انتشار اخبار می زند، و همین اصول مهم است که نقش اصحاب رسانه را در اطلاع رسانی و شفاف سازی، بی بدیل کرده و هیچ جایگزینی را برای آن نمی توان متصور شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها سرمایه های ارزشمند در انتقال اطلاعات صحیح هستند

رسانه ها سرمایه های ارزشمند در انتقال اطلاعات صحیح هستند