مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 07:252021-08-08سياسي

قالیباف: اگر تروریستی وجود داشته باشد صهیونیست ها در راس آنند


کسانی که داعش را تربیت کرده اند علیه ایران موضع می گیرند، در حالی که اگر تروریستی وجود داشته باشد رژیم صهیونیستی در راس آن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محمد باقر قالیباف در حاشیه جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه 17 مرداد) گفت: این روز را به همه خبرنگاران عزیز در سراسر کشور، مخصوصاً خبرنگاران پارلمانی که بار مضاعفی را به دوش می کشند تبریک می گویم.

وی ادامه داد: همچنین یاد شهدای عزیز خبرنگار چه عزیزانی که در دوران دفاع مقدس آن روزها را ثبت می کردند و چه عزیزانی که امروز در راه روشن کردن حقایق و واقعیت ها و پایان دادن به شایعات جان خود را از دست دادند گرامی می دارم.

قالیباف با بیان اینکه خبرنگاران رسالت مهمی را داشته و به دنبال انتشار حق و حقیقت و انعکاس آن در جامعه هستند، تصریح کرد: خبرنگاران در مسیر شفاف سازی حقایق گام بر می دارند و اگر زحمات این قشر نبود طبیعتاً شفافیت، انتقاد، اصلاح و حل مشکلات مردم نیز به وقوع نمی پیوست.

رییس مجلس تصریح کرد: خبرنگاران حلقوم واقعی مردم در حل مشکلات هستند.

رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه در پاسخ به سوالی درباره نقش خبرنگاران در انعکاس تعامل بین مجلس و دولت جدید بیان کرد: بر اساس قانون اساسی هر یک از قوا وظایف مشخصی را برعهده دارند و هر سه قوه باید به صورت مستقل وظایف خود را انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: اگر تروریستی وجود داشته باشد صهیونیست ها در راس آنند

قالیباف: اگر تروریستی وجود داشته باشد صهیونیست ها در راس آنند