مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 07:352021-08-08سياسي

زاکانی: از مردم قم عذر می خواهم، رفیق نیمه راه بودم


شهردار جدید تهران با اشاره به اینکه پایتخت ام القری جهان اسلام است، گفت: کالبد شهر نیاز به تحولات دارد و باید تلاش کنیم با کمک مردم این تحولات را ایجاد کنیم ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، علیرضا زاکانی کاندیدای منتخب شهرداری تهران در صحن امروز شورای شهر تهران جهت ارائه برنامه های خود حضور یافت و اظهار داشت: تهران ام القری جهان اسلام و ستون فقرات نظام اسلامی محسوب می شود و توجه به این مسأله بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه عرصه خدمت در شهر تهران فرصت بی نظیری برای خدمت به مردم است که در تهران حضور دارند یا به این شهر سفر می کنند، گفت: همه ما وظیفه داریم دست به دست هم دهیم و شهر را بسازیم و تهران را آنطور که شایسته انقلاب است تبدیل کنیم.

منتخب شهرداری تهران ادامه داد: از مردم قم پوزش می طلبم ولی البته پیگیر مطالبات و مشکلات آنها خواهم بود همچنین از نمایندگان مجلس عذرخواهی می کنم که رفیق نیمه راه شده و مجبورم از آنها جدا شوم.

زاکانی گفت: همچنین از کسانی که نامزد شهرداری تهران بوده ام تشکر می کنم و امیدواریم بتوانیم از همه ظرفیت های آنها در پیشبرد اهداف شهر و بهبود وضعیت شهر از آنها مدد و کمک بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: آنچه در شهر اسلامی با نگاه درست مدنظر است عدالت در تقسیم خدمات ، تأمین آرامش روحی و معنوی، عمران و آبادی است و همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاکانی: از مردم قم عذر می خواهم، رفیق نیمه راه بودم

زاکانی: از مردم قم عذر می خواهم، رفیق نیمه راه بودم