مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 07:352021-08-08سياسي

خبرنگاران باید از نفوذ کلام خود برای تعالی کشور استفاده کنند


فرماندار شفت با اشاره به نقش آگاهی بخشی رسانه به جامعه، گفت: خبرنگاران باید از نفوذ کلام خود برای تعالی کشور استفاده کنند.

- ، ابراهیم چراغی ظهر یکشنبه در جلسه تجلیل از خبرنگاران شهرستان شفت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و روز خبرنگار، گفت: در عرصه خبرنگاری تأثیر حضور و قلم خبرنگار برای احقاق حقوق حقه مردم بر همگان ثابت شده است.

وی با بیان اینکه، امروز تمام فعالیت های خیر خواهانه و غیر خواهانه می تواند خوراک تبلیغاتی رسانه های دنیا شود، افزود: خبرنگاران نباید قدرت خود را نادیده بگیرند امروز تأثیرگذاری رسانه بر کسی پوشیده نیست.

فرماندار شفت با اشاره به اینکه، رسالت آگاهی بخشی در جامعه بر دوش خبرنگاران و فعالان رسانه ای است، گفت: خبرنگاران و رسانه ها با تحلیل ها و نقدهای سازنده می توانند نظام و دولت ها را یاری کنند.

وی به نفوذ کلام و تأثیر قلم خبرنگاران اشاره و اضافه کرد: این نفوذ کلام و تأثیر در کنار نگاه کارشناسانه باید برای تعالی و توسعه همه جانبه کشور استفاده شود.

چراغی با اشاره به برخی مشکلات خبرنگاران و فعالان رسانه، تأکید کرد: باید در راستا حل این مشکلات تلاش کنیم.

وی به درگیری کشور و استان گیلان با موج پنجم کرونا اشاره کرد و افزود: شهرستان شفت در موج پنجم آسیب های بسیاری دیده و بیش از ظرفیت خود شاهد بستری ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران باید از نفوذ کلام خود برای تعالی کشور استفاده کنند

خبرنگاران باید از نفوذ کلام خود برای تعالی کشور استفاده کنند