مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 07:452021-08-08سياسي

ناگفته هایی از حواشی متروی تبریز/ تشریح حادثه فاز سه خط یک


مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز با حضور در خبرگزاری ایسنا به تشریح ناگفته هایی از حواشی مربوط به پروژه متروی تبریز پرداخت.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز با حضور در خبرگزاری ایسنا به تشریح ناگفته هایی از حواشی مربوط به پروژه متروی تبریز پرداخت.

مصطفی مولوی فرد با حضور در خبرگزاری ایسنا ضمن تبریک فرارسیدن روز خبرنگار اظهار کرد: این روز را به خبرنگارانی که در راه گفتن حرف حق تلاش می کنند تبریک می گوییم چرا که در کشور ما گفتن حرف حق هزینه بر است و اگر چنانکه بعضی از مسئولین از شما خبرنگاران حمایت نمی کنند، دلسرد نشوید و مطمئن باشید مردم همیشه حامیان شما هستند.

وی ادامه داد: خبرگزاری ایسنا ازجمله رسانه هایی است که علاوه بر مرجعیت همواره به صداقت و درستی مشهور است و زیربنای این خبرگزاری براساس صداقت بنا شده است و امیدوار هستیم همچنان این خبرگزاری به عنوان یک خبرگزاری مرجع و صادق به کار خود ادامه دهد.

وی در تشریح اقدامات انجام شده در قطار شهری تبریز گفت: در اکثر کشورهای دنیا بودجه پروژه هایی مانند مترو که عام المنفعه هستند توسط دولت تامین می شود و تا قبل از سال 84 نیز دولت صددرصد بودجه مترو را تامین می کرد اما از سال 84 به بعد دولت مصوبه ای را به مجلس برد که 50 درصد از سهم دولت کاهش و به دوش شهرداری گذاشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته هایی از حواشی متروی تبریز/ تشریح حادثه فاز سه خط یک

ناگفته هایی از حواشی متروی تبریز/ تشریح حادثه فاز سه خط یک