مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 08:002021-08-08دانش

افزایش 20 تا 25 درصدی شهریه دانشگاه آزاد/ افزایش شهریه را با مراعات انجام می دهیم


رییس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه ما در بحث شهریه دو دسته دانشجویان قدیمی و دانشجویان جدید داریم افزود: شهریه ثابت دانشجویان سال های قبل 40 درصد است که ثابت باقی می ماند و در مورد این دانشجویان فقط 60 درصد شهریه متغیر، - رییس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه ما در بحث شهریه دو دسته دانشجویان قدیمی و دانشجویان جدید داریم افزود: شهریه ثابت دانشجویان سال های قبل 40 درصد است که ثابت باقی می ماند و در مورد این دانشجویان فقط 60 درصد شهریه متغیر، تغییر خواهد کرد و این افزایش شهریه در مجموع 15 درصد تا کمتر از 20 درصد خواهد بود.

در مورد دانشجویان جدید هم هنوز جلسه هیات امنا مرکزی تشکیل نشده ولی افزایش شهریه این دانشجویان نیز بین 20 تا 25 درصد (سقف تعیین شده توسط وزارت علوم) خواهد بود.

در کل افزایش شهریه را با مراعات انجام می دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی در نشست خبری که امروز به مناسبت روز خبرنگار به صورت مجازی برگزار شد، در مورد موضوع افزایش شهریه در دانشگاه آزاد اسلامی در ترم آتی اظهار کرد: در پایان دولت دوازدهم اتفاقاتی بدون پشتوانه قانونی افتاد که نظام آموزش عالی را با چالش جدی مواجه کرد.

همچنین طی سه سال گذشته تورم بالای 25 درصد مردم را با مشکل مواجه کرده و کارکنان مجموعه دانشگاه آزاد نباید احساس تفاوت چندان زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 20 تا 25 درصدی شهریه دانشگاه آزاد/ افزایش شهریه را با مراعات انجام می دهیم

افزایش 20 تا 25 درصدی شهریه دانشگاه آزاد/ افزایش شهریه را با مراعات انجام می دهیم