مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 08:102021-08-08سياسي

خبرنگاران می توانند تاریخ را تغییر دهند


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران گفت:خبرنگاران با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، نام شهدا را زنده نگه می دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالله مرتضوی در نشست تجلیل از خبرنگاران، بابیان اینکه خبرنگاران با انعکاس اخبار حوزه ایثار و شهادت و تولید محتوی منطبق بر فرهنگ اسلامی و انقلابی، گامی بلند در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برمی دارند، بیان کرد: شما یاد و خاطره شهدا را زنده نگه می دارید، این مجاهدت پیروی از منویات مقام معظم رهبری در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان است.

وی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای رسانه و تبریک روز خبرنگار افزود: حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) پیام رسان واقعه کربلا بودند که این امر اهمیت رسالت خبرنگاری را نشان می دهد.

بزرگترین نعمت خدا پس از خلقت، آموزش علم از طریق معلمان و خبرنگاران است و این افراد می توانند با انجام رسالت خود تاریخ را تغییر دهند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران با بیان اینکه خبرنگاران با نظام هستی و کائنات همنوایی می کنند، خاطرنشان کرد: آنها با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، نام شهدا را زنده نگه می دارند.

شاهین عسگریان معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران نیز در این نشست گفت: خبرنگاران با زبان هنر می توانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران می توانند تاریخ را تغییر دهند

خبرنگاران می توانند تاریخ را تغییر دهند