مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 08:152021-08-08اجتماعي

گامی دیگر در زیباسازی شهرکرد/ کافوهای مخابراتی شهر نقاشی می شوند


رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد گفت: بالغ بر 300 کافو مخابراتی در شهر وجود دارد که ظاهر زیبا و مناسبی ندارند لذا با همکاری شرکت مخابرات این کافوها در اختیار سازمان گرفت و تا کنون 10 کافو در سطح شهر نقاشی شده است.

- رضا ریاحی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: نقاشی دیواری یکی از کارهای اصلی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد است زیرا که زیبایی های بصری به جلوه نمای شهر کمک می کند.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد افزود: بالغ بر 300 کافو مخابراتی در شهر وجود دارد که ظاهر زیبا و مناسبی ندارند لذا با همکاری شرکت مخابرات این کافوها در اختیار سازمان گرفت و زیباسازی آن ها آغاز شده است.

وی ادامه داد: در فاز اول کافو چهارراه استانداری و دامپزشکی نقاشی شد که بازخوردهای خوبی از سمت مردم دریافت کردیم و همین استقبال سبب ادامه کار شد و تا کنون 10 کافو در میادین و خیابان های پرتردد نقاشی شده است.

ریاحی با بیان اینکه برای اجرای این طرح به دنبال نقاش حرفه ای و باسابقه بودیم، بیان کرد: نقاش این کارهای هنری ابراهیم داوطلب با اصالت بروجنی است که از جمله پنج نقاش برتر جهان و ساکن عمان است اما با توجه به عرقی که به استان خود داشت این مأموریت را قبول کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گامی دیگر در زیباسازی شهرکرد/ کافوهای مخابراتی شهر نقاشی می شوند

گامی دیگر در زیباسازی شهرکرد/ کافوهای مخابراتی شهر نقاشی می شوند