مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 08:152021-08-08اقتصادي

9 مورد از ضروری ترین دستگاه های جانبی برای گوشی های اندروید


در ادامه به ضروری ترین دستگاه های جانبی برای گوشی های اندروید پرداخته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی، اگر مانند نویسنده این مقاله، عاشق انواع وسایل الکترونیکی هستید، احتمالاً درباره وسایل جانبی گوشی خود نیز کنجکاوی کرده اید و اصلاً بدتان نمی آید، بخشی از بودجه خود را صرف خرید این نوع لوازم کنید.

اگرچه بخشی از این دستگاه های جانبی برحسب نوع گوشی شما خریداری می شود، اما تعدادی از آنها نیز برای همه گوشی های اندروید و گاهی اپل، مشترک است و می تواند در لیست خرید قرار بگیرد؛ موضوعی که در ادامه این مقاله خواهید خواند.

البته تا یادمان نرفته، به این نکته اشاره کنیم که این وسایل جانبی را با محوریت گوشی های اندروید بررسی کرده ایم، گرچه امکان استفاده در انواع آیفون ها را هم دارند.

چه نوع گوشی بخریم؟ قبل از ورود به بحث لوازم جانبی گوشی ها، بهتر است درباره خرید گوشی موبایل هم دقت کنیم؛ اگرچه اپل محبوب ترین برند جهانی برای گوشی های موبایل است، اما همه افراد بودجه لازم برای خرید این برند را ندارند، از طرفی انواع دیگر برندها، گوشی های بسیار خوبی را روانه بازار کرده اند.

برای مثال اگر مایل هستید با صرف هزینه و قیمت کمتر، گوشی موبایلی با کارایی های خوب خریداری کنید، می توانید به سراغ خرید گوشی های شیائومی بروید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 مورد از ضروری ترین دستگاه های جانبی برای گوشی های اندروید

9 مورد از ضروری ترین دستگاه های جانبی برای گوشی های اندروید