مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 08:352021-08-08اقتصادي

بازدید استاندار خراسان رضوی از واحدهای تولیدی مرتبط با صنایع پزشکی


استاندار خراسان رضوی در راستای رسیدگی به نیازهای درمانی و تامین تجهیزات پزشکی، از واحدهای تولیدی مرتبط با صنایع پزشکی بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدصادق معتمدیان در بیست و چهارمین برنامه یکشنبه های پشتیبانی و مانع زدایی از تولید با هدف تامین نیازمندی های جامعه درمانی و بیماران به سراغ واحدهای تولیدی کارخانه گاز اکسیژن خوراکیان و واحد تولیدی اکسیژن ملائکه مرتبط با صنایع پزشکی رفت و دستورات لازم را برای حل مشکلات این واحدها صادر کرد.

گفتنی است؛ کارخانه گاز اکسیژن خوراکیان در زمینه تولید گازهای طبی و صنعتی فعالیت می کند و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان این صنعت در شمال کشور است.

تولیدات این شرکت مورد مصرف طبی و صنعتی است که در مراکز درمانی، آزمایشگاهی، دامپزشکی و صنایع غذایی و هوایی مورد استفاده قرار می گیرد.

لازم به ذکر است، همچنین شرکت تولیدی صنعتی اکسیژن ملائکه نیز در راستای تولید گازهای طبی و صنعتی جهت مصارف در بخش درمان و صنعت فعالیت می کند.

با پیگیری استاندار خراسان رضوی، برخی از فعالان اقتصادی استان نسبت به تامین تعدادی از کپسول های مورد نیاز شرکت های مزبور از طریق استان های سازنده این کپسول ها، قول مساعدت دادند که بزودی کپسول لازم در اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید استاندار خراسان رضوی از واحدهای تولیدی مرتبط با صنایع پزشکی

بازدید استاندار خراسان رضوی از واحدهای تولیدی مرتبط با صنایع پزشکی