مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 09:052021-08-08حوادث

دستگیری شرور مسلح درگیری مسلحانه در نظام آباد/ مصدومیت 4 نفر با سلاح شکاری


رییس پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری عوامل درگیری و نزاع دسته جمعی اراذل و اوباش در محله نظام آباد خبر داد.

- سرهنگ پیام کاویانی رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از دستگیری شرور مسلح نزاع دسته جمعی در محله نظام آباد به همراه 4 متهم دیگر خبر داد.

  سرهنگ کاویانی در تشریح جزییات خبر فوق اظهار داشت: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره تیراندازی منجر به جرح و نزاع دسته جمعی در یکی از مناطق شرقی پایتخت، بلافاصله ماموران پایگاه سوم  پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ برای بررسی موضوع به محل وقوع جرم اعزام و  مشاهده کردند که تعدادی از اوباش جنوب تهران به علت اختلافات قبلی با هم درگیر و در نتیجه به علت تیراندازی با سلاح شکاری از سوی یکی از طرفین دعوی چند تن مصدوم و زخمی شده اند.

سرهنگ کاویانی با بیان اینکه در این درگیری 4نفر از طرفین دعوی مصدوم و برای مداوا به مراکز درمانی منتقل شده اند، تصریح کرد:از محل اختفای متهمان دستگیر شده تعدادی سلاح سرد شامل شمشیر و قمه کشف شد.

 وی تصریح کرد: با حضور به موقع پلیس عامل اصلی تیراندازی در مخفیگاهش در حوالی شهرستان پردیس شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پایگاه سوم این پلیس انتقال داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری شرور مسلح درگیری مسلحانه در نظام آباد/ مصدومیت 4 نفر با سلاح شکاری

دستگیری شرور مسلح درگیری مسلحانه در نظام آباد/ مصدومیت 4 نفر با سلاح شکاری