مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 09:202021-08-08پزشكي

افزایش ظرفیت خدمات درمانی کرونا/ مشکلی در تامین دارو نداریم


معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به افزایش ظرفیت ارائه خدمات به بیماران کرونایی در سطح کشور گفت: مشکلی در تامین دارو نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکاهش می یابد.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: به منظور افزایش ظرفیت بستری و درمان بیماران کرونایی به صورت سرپایی، مردم نگرانی بابت دریافت خدمات نداشته باشند.

وی تصریح کرد: انتظار داریم گروه های جهادی و خیرین مثل گذشته مجموعه بهداشت و درمان را یاری کنند و در این موقعیت حساس با ورود به بیمارستان ها ضمن کمک به این مجموعه در کنار بیمارانی که نیاز به کمک دارند، قرار بگیرند.

جان بابایی ادامه داد: افزایش تعداد بیماران و بستری ها باعث افزایش مصرف دارو شده است و با توجه به واردات انجام شده و تولید داخلی مشکلی در زمینه تأمین دارو وجود ندارد.

وی از افزایش بدهی دانشگاه ها به شرکت های پخش دارو به دلیل مصرف بالای دارو خبر داد و بیان کرد: در این شرایط بیشترین و مهمترین مشکل بیمارستان ها تأمین نقدینگی و تزریق مالی است.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به بدهی 60 تا 150 میلیارد تومانی هر دانشگاه به شرکت های دارویی، افزود: بخش عمده بدهی دانشگاه ها در زمان حاضر مربوط به بخش دارو و مطالبات مربوط به کرونای کارکنان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ظرفیت خدمات درمانی کرونا/ مشکلی در تامین دارو نداریم

افزایش ظرفیت خدمات درمانی کرونا/ مشکلی در تامین دارو نداریم