مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 09:352021-08-08سياسي

دولت به داد کمبود آب استان خراسان شمالی برسد


قبل از اینکه دیر شود و کاسه صبر مردم استان لبریز شود لازم است وزارت نیرو نسبت به تخصیص حداقل 60 میلیون متر مکعب آب های مرزی برای آب آشامیدنی به حوزه انتخابیه بنده و شروع عملیات اجرایی سد این حوزه انتخابیه با ظرفیت حداقل .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت،  علی جدی در نشست علنی امروز (یکشنبه 17 مرداد ماه) شوند، امروز به فکر باشیم که فردا دیر است.

وی گفت: استان خراسان شمالی محل کار آموزی، رزومه سازی مدیران پروازی نیست، این استان نیاز به مدیران جوان، مجرب، دلسوز، انقلابی و مستقر دارد، لذا به عنوان رییس مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی به دولت تاکید می کنم و هشدار می دهم در انتخاب مدیران استانی استان خراسان شمالی منافع مردم را اولویت اول قرار دهند که هر گونه کوتاهی در این خصوص را در تریبون مجلس فریاد خواهم زد.

این نماینده مجلس بیان کرد: از آقای دکتر رییسی رییس جمهور خواهشمندم حتما افرادی مردمی، دارای سلامت نفس و متخصص، انقلابی و جوان بدون وابستگی به افراد و جریان های سیاسی و اقتصادی به مجلس معرفی کند افرادی که به تجارت، اقتصاد و تولید کشور آشنا باشند اما کاسب و تاجر نباشند و از وزیرانی استفاده کنید که در تصمیمات کلان کشور چرتکه را به نفع منافع فردی نیاندازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت به داد کمبود آب استان خراسان شمالی برسد

دولت به داد کمبود آب استان خراسان شمالی برسد