مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 09:402021-08-08سياسي

اهتزاز پرچم های متبرک رضوی در هیأت های عزای حسینی


آستان قدس رضوی در مراسمی نمادین به تعدادی از هیئات مذهبی پرچم عزا اهدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس به صورت بسته بندی و بهداشتی، برای ارسال به هیئات مذهبی سراسر کشور آماده شد.

ارسال پستی پرچم متبرک برای 5 هزار هیأت مذهبی در سال های گذاشته مراسم اهدای پرچم به هیئات مذهبی باشکوه و عظمت خاصی برگزار می شد، اما در دو سال اخیر با توجه به شیوع ویروس کرونا مراسم به شکل دیگری برگزار شد و پرچم های متبرک به صورت بسته بندی و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، تحویل شرکت پست خواهد شد تا قبل از شروع ماه محرم، به دست هیئات مذهبی سراسر کشور و همچنین در سایر کشورها برسد.

وی افزود: تاکنون پرچم های متبرک برای 5 هزار هیأت ارسال شده و امروز هم پرچم ها برای 131 هیأت داخلی و 13 هیأت خارجی در مراکز اسلامی کشورهای مختلف ارسال خواهد شد.

همچنین مراسمی هم در روز دوشنبه 18 مرداد در صحن انقلاب حرم مطهر، با حضور تولیت آستان قدس و اعضای شورای هیئات مذهبی برگزار خواهد شد و پرچم های متبرک، به هیئات مذهبی مشهد، به نمایندگی از هیئات کل کشور اهدا خواهد شد.

برکت محرم و صفر برای کشور در این مراسم حجت الاسلام مهدی رضوی نسب طی سخنرانی با اشاره به سخن امام راحل درباره محرم و صفر گفت: همانطور که امام خمینی (ره) فرمودند، این محرم و صفر است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتزاز پرچم های متبرک رضوی در هیأت های عزای حسینی

اهتزاز پرچم های متبرک رضوی در هیأت های عزای حسینی