مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 09:402021-08-08ورزشي

توزیع 3 میلیارد ریال لوازم ورزشی در طرح لیگ احسان مازندران


آیین مومنانه اهدای لوازم ورزشی برای تجهیز 11 خانه ورزش مناطق کم برخوردار استان مازندران با عنوان لیگ احسان به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی و با مشارکت سپاه کربلا به ارزش ریالی 3 میلیارد ریال برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیین مومنانه اهدای لوازم ورزشی جهت تجهیز 11 خانه ورزش مناطق کم برخوردار استان مازندران با عنوان لیگ احسان  به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و با مشارکت سپاه کربلا صبح امروز با حضور سردار سیاوووش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در میدان صبحگاه ستاد سپاه استان برگزار شد.

سردار مسلمی در این آیین اظهار کرد: این برنامه در راستای کمک به مناطق کم برخوردار برگزار شده است، ظرفیت های و توانمندی های بسیار ارزشمندی در استان در حوزه های مختلف علمی، فرهنگی ورزشی و اجتماعی وجود دارد  و امیدواریم که بتوانیم از ظرفیت نهفته و بالقوه در حوزه جوانان و ورزش جوانان در استان برخوردار شویم و در این حوزه کار مفیدی انجام دهیم.

وی افزود: این برنامه با همکاری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) صورت گرفته، مناطق کم برخوردار شناسایی شده و امکان بهره گیری از پک های ورزشی که تهیه شده شناسایی شده و با همتی که در مجموعه تربیت بدنی سپاه کربلای استان مازندران و بنیاد احسان ستاد اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 3 میلیارد ریال لوازم ورزشی در طرح لیگ احسان مازندران

توزیع 3 میلیارد ریال لوازم ورزشی در طرح لیگ احسان مازندران