مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 10:352021-08-08ورزشي

تامین «سلامت مردم» در اولویت برنامه ها/ رسانه ها به کمک بیایند


در مجمع عمومی فدراسیون ورزشهای همگانی بر تعامل مسئولان ورزش با رسانه ها برای تامین سلامت مردم و رفع خطرات ناشی از کم تحرکی و اضافه وزن در جامعه تاکید شد.

- و به نقل از فدراسیون ورزش های همگانی، مجمع عمومی فدراسیون ورزشهای همگانی صبح امروز یکشنبه 17 مرداد با حضور عبدالحمید احمدی معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش، فضل الله باقرزاده نماینده کمیته ملی المپیک، علیرضا خسروی مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی، مهدی مستجاب الدعوه مسئول امور مجامع، افشین ملایی رییس فدراسیون ورزشهای همگانی، روسای هیات ها و نمایندگان سازمان ها و ارگان های عضو مجمع به صورت آنلاین در سالن آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در ابتدای این مجمع رضا شجیع که دبیری آن را برعهده داشت ضمن تشکر از همراهی اعضای مجمع به موفقیت ورزشکاران ایران در سی و دومین دوره بازیهای المپیک اشاره و ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی برای سالهای آینده ورزش ایران بتواند با قدرت و صلابت بیشتر مسیر موفقیت در المپیک های بعدی را طی کند.

افشین ملایی رییس فدراسیون نیز به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته از سوی این فدراسیون در سال 99 پرداخت و مسیر ورزش همگانی را مسیری روشن برای آینده خواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین «سلامت مردم» در اولویت برنامه ها/ رسانه ها به کمک بیایند

تامین «سلامت مردم» در اولویت برنامه ها/ رسانه ها به کمک بیایند