مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 10:352021-08-08حوادث

افزایش 983 درصدی کشفیات مواد مخدر در نهاوند


فرمانده انتظامی نهاوند از افزایش 983 درصدی کشفیات مواد مخدر در این شهرستان طی امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند، احمد ساکی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون میزان کشفیات انواع مواد مخدر در شهرستان نهاوند با افزایش کم سابقه ای روبرو بوده است به نحوی که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 983 درصد افزایش داشته است.

وی گفت: طی این مدت 600 معتاد و خرده فروش مواد مخدر دستگیر شده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 514 درصد افزایش را نشان می دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از پلمب مراکز غیر مجاز خبر داد و افزود: از ابتدای سال تاکنون 30 قلیان سرا و اماکن متخلف با دستور قضایی پلمب شده و 134 موتور سیکلت مزاحم نیز در تفرجگاه ها توقیف شده است.

وی از افزایش کشفیات مربوط به سرقت خبر داد و گفت: با وجود تورم و گرانی های موجود میزان سرقتها افزایش زیادی نداشته و 95 درصد سرقت های انجام شده نیز توسط عوامل انتظامی کشف و به مالباختگان عودت داده شده است.

ساکی از نبود جرایم خشن در سطح شهرستان طی چهار ماه گذشته خبر داد و گفت: خوشبختانه در مقایسه با چهار ماهه اول سال گذشته جرایم خشن در سطح شهرستان نداشته ایم و میزان درگیری ها و نزاع های دسته جمعی 20 درصد و نزاع های فردی نیز 17 درصد کاهش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 983 درصدی کشفیات مواد مخدر در نهاوند

افزایش 983 درصدی کشفیات مواد مخدر در نهاوند