مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 11:102021-08-08سياسي

پیام ظریف به عنوان روز خبرنگار: در این 8 سال صادقانه کوشیدیم صدای منتقدان را بشنویم


ظریف وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه «رسانه ها در نظارت بر عملکرد کارگزاران نقشی منحصر به فرد دارند»، تاکید کرد: «اهتمام ما در این هشت سال گسترش ارتباط با رسانه ها و گشایش فضای مفاهمه با کارشناسان و اصحاب رسانه بود که در حضور پرشمار خبرنگاران در ادوار مذاکرات هسته ای، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ محمد جواد ظریف با انتشار عکس نوشته "روز خبرنگار گرامی باد "در صفحه اینستاگرامش نوشت: سلام 17 مرداد سالروز شهادت شهید صارمی و 10 نفر از همکارانم در افغانستان است که این روزها نیز دوباره در آتش جنگ و برادرکشی می سوزد.

ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای بزرگوار 17 مرداد 1377، روز خبرنگار را به همه خبرنگاران ارجمند و پرتلاش این مرز و بوم تبریک عرض می کنم.

متأسفم که برای رعایت پروتکل های کرونایی، دوسال است امکان دیدار با خبرنگاران عزیز در این روز فراهم نشده است.

اکنون که به یاری خدا در روزهای پایانی مسئولیت وزارت امور خارجه قرار دارم، مایلم از همراهی، حمایت و نقد منصفانه همه خبرنگارانی که در این هشت سال همراه دستگاه دیپلماسی بودند سپاسگزاری نمایم.

شاهد بودم که عموم خبرنگاران دیپلماسی در این هشت سال با شرافت و صداقت کوشیدند مردم بزرگوار و فهیم ایران را از زوایای سیاست خارجی آگاه سازند و اگر در این میان گله و شکایتی از اعمال نظر سیاسی و ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام ظریف به عنوان روز خبرنگار: در این 8 سال صادقانه کوشیدیم صدای منتقدان را بشنویم

پیام ظریف به عنوان روز خبرنگار: در این 8 سال صادقانه کوشیدیم صدای منتقدان را بشنویم