مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 11:152021-08-08سياسي

پنجمین جشنواره مطبوعات البرز در ایستگاه پایانی


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: نفرات برتر پنجمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان معرفی شدند.

- ، آیین اختتامیه پنجمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان البرز در قالب پخش آنلاین از طریق فضای مجازی و با حضور دکتر فردی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز، ملکی راد؛ رییس اداره امور شعب بانک ملی استان البرز، عباس زاده، مدیرعامل و جمعی از اعضای خانه مطبوعات البرز به همراه ناصر مقدم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تنی چند از مدیران و مسئولین این اداره کل، برگزار شد.

در این مراسم ناصر مقدم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، ضمن گرامیداشت 17 مرداد و تبریک روز خبرنگار به فعالان عرصه خبر و رسانه استان گفت: بی شک خبرنگاران، چشم بینا و قلب تپنده جامعه هستند که با نگاه نافذ و اندیشه ناب خویش، دل در گرو اصلاح و پیشرفت امور داشته و با تلاش در عرصه خبر و اطلاع رسانی، مسئولیت اجتماعی خویش را ایفا می نمایند و در کشف و تبلیغ حقیقت، سعی بلیغ و همت مجدانه دارند.

وی افزود: خبرنگاران، روزنامه نگاران و اصحاب رسانه استان با ارسال 127 اثر در پنجمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان البرز شرکت نمودند که نشان از علاقه و اهتمام اصحاب رسانه به امور فنی و صنفی حوزه مط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین جشنواره مطبوعات البرز در ایستگاه پایانی

پنجمین جشنواره مطبوعات البرز در ایستگاه پایانی