مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 11:252021-08-08اقتصادي

125 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی روستایی در خوزستان پرداخت شد


مدیر صندوق کارآفرینی امید خوزستان از پرداخت 124 میلیارد و 900 میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی روستایی در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایشان با هم افزایی چهار بانک و پرداخت از صندوق توسعه ملی برای پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی موافقت فرمودند؛ سهم استان خوزستان از این طرح 150 میلیارد تومان بود که تاکنون 124 میلیارد و 900 تومان آن پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه پرداخت صحیح تسهیلات به جای سطحی برخورد کردن با موضوع جزو اولویت های صندوق تصریح کرد: برای مابقی اعتبار طرح نیز به میزان 70 میلیارد تومان پرونده تسهیلات تشکیل شده تا اگر هر کدام از افراد امکان تکمیل مدارک، پرونده تسهیلات و یا معرفی ضامن را نداشتند، حداقل مابقی از اعتبارات این طرح اشتغالزایی روستایی استفاده کنند.

لیریایی با اشاره به اجرای طرح تسکا (تفاهمنامه مشترک با وزارت کار برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی) عنوان کرد: با نهادهایی مثل ورزش و جوانان، کمیته امداد بسیج، صندوق های خرد محلی، سازمان امور زندان ها و ستاد مبارزه با مواد مخدر نیز تفاهمنام هایی منعقد کردیم و از این طریق هم نسبت به پرداخت تسهیلات اقدام می کنیم.

وی در واکنش به سختگیری برای ضامنین تسهیلات روستایی بیان کرد: یارانه دریافتی افراد یکی از اصلی ترین تضمین های پرداختی آنها است؛ در این زمینه حداکثر ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

125 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی روستایی در خوزستان پرداخت شد

125 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی روستایی در خوزستان پرداخت شد