مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 11:352021-08-08اقتصادي

شرایط صادرات نانو بحرانی است/ هشدار درباره کمبود بودجه


دبیر ستاد نانو با اشاره به کمبود بودجه فناوری نانو گفت: شرایط کشور در حوزه صادرات فناوری نانو بحرانی است و بسیاری از برنامه های حمایتی از شرکتهای دانش بنیان متوقف شده است.

- ، دکتر سعید سرکار در اختتامیه جشنواره نانو و رسانه که به صورت پخش زنده اینترنتی برگزار شد، عنوان کرد: ستاد توسعه فناوری نانو طی این چند سال اخیر با کاهش زیادی از اعتبارات و بودجه خود مواجه بوده است.

وی با بیان اینکه بودجه سال گذشته ستاد توسعه فناوری نانو 300 میلیارد تومان بوده که امسال این میزان به یک سوم رسیده است، گفت: این برای ما جای تعجب دارد که اعتبارات فناوری نانو به عنوان یک فناوری نوظهور به این صورت کاهش می یابد.

سرکار با بیان اینکه تاکنون ایران جزو کشورهای پیشرو در حوزه نانو بوده است، گفت: کاهش بودجه ستاد نانو موجب کند شدن حرکت پرشتاب کشور در مسیر فناوری نانو می شود؛ ما در این خصوص هشدارهایی داده ایم و از آن به عنوان ترور فناوری یاد کرده ایم.

دبیر ستاد توسعه فناوری نانو با بیان اینکه اگر وضعیت بودجه به همین صورت پیش رود تا چند سال آینده اثری از ایران در حوزه های صادراتی نخواهد بود، گفت: از همین جا اعلام می کنم و وظیفه خود می دانم که بگویم در شرایط بحرانی صادراتی محصولات نانو هستیم و این موضوع اگر همچنان ادامه داشته باشد به حوزه های دیگر کشیده خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط صادرات نانو بحرانی است/ هشدار درباره کمبود بودجه

شرایط صادرات نانو بحرانی است/ هشدار درباره کمبود بودجه