مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 12:052021-08-08سياسي

شورای شهر مشهد: به شفافیت و تحقق اتاق شیشه ای پایبندیم


شورای اسلامی شهر مشهد همزمان با هفدهم مرداد ماه بر پایبندی بر شفافیت و تحقق اتاق شیشه ای به عنوان اصلی اساسی در تمام ارکان و امور کاری مدیریت شهری مشهد تأکید کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی شورای اسلامی شهر مشهد همزمان با هفدهم مرداد ماه بر پایبندی بر شفافیت و تحقق اتاق شیشه ای به عنوان اصلی اساسی در تمام ارکان و امور کاری مدیریت شهری مشهد تأکید کرد.

در پیام شورای اسلامی شهر مشهد به مناسبت روز خبرنگار امده است: جامعه پویا، بانشاط و مشارکت جو همواره به رکن شفافیت، آگاه سازی و اطلاعات صادقانه، مجهز و پایبند است.

از این رو، اطلاع رسانی و آگاه سازی جامعه و تلاش برای شفافیت هرچه بیشتر، رسالتی بس خطیر و وظیفه ای گریز ناپذیر برای اصحاب رسانه و خبرنگاران محترم است.

ششمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد نیز با تکیه بر اصل تعامل و همکاری و تاکید بر لزوم تقویت ارتباط با رسانه ها و خبرنگاران، به منظور تحقق بیش از پیش اتاق شیشه ای و شفافیت هرچه بیشتر در تمام ارکان و امور کاری مدیریت شهری مشهدالرضا(ع)، کلانشهر برکت و کرامت، پایبند و مقید به این اصل اساسی خواهد بود.

ضمن گرامیداشت 17 مردادماه سالروز شهادت خبرنگار گرانقدر محمود صارمی و تبریک فرارسیدن روز خبرنگار به همه بزرگوارانی که با تحمل دشواری های فراوان در مسیر آگاهی بخشی جامعه گام برمی دارند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای شهر مشهد: به شفافیت و تحقق اتاق شیشه ای پایبندیم

شورای شهر مشهد: به شفافیت و تحقق اتاق شیشه ای پایبندیم