مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 12:252021-08-08سياسي

شهدای خبرنگار تعهد خود را با تقدیم جان امضا کردند


نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه انسان هایی که با خداوند معامله می کنند، خداوند خریدار جان آنهاست، بیان کرد: خبرنگاران شهید انسان هایی بودند که تعهد خود را با تقدیم جان خود امضا کردند.

- ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه انسان هایی که با خداوند معامله می کنند، خداوند خریدار جان آنهاست، بیان کرد: خبرنگاران شهید انسان هایی بودند که تعهد خود را با تقدیم جان خود امضا کردند.

به‎مناسبت فرارسیدن 17 مرداد، روز خبرنگار، گلزار شهدای خرم آباد با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم‎آباد، مدیرکل و معاونان فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهردار و رییس شورای شهر خرم آباد، خبرنگاران خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان لرستان غبارروبی و گلباران شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و شهید حیدریان و تبریک روز خبرنگار، اظهار کرد: خبرنگاران شهید انسان هایی بودند که تعهد خود را با تقدیم جان خود امضا کردند.

وی با اشاره به اینکه انسان هایی که با خداوند معامله می کنند، خداوند خریدار جان آنهاست، ادامه داد: خداوند به کسانی که در راه خدا قتال می کنند وعده بهشت داده و این وعده در کتاب‎های تورات و انجیل و قرآن نوشته شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای خبرنگار تعهد خود را با تقدیم جان امضا کردند

شهدای خبرنگار تعهد خود را با تقدیم جان امضا کردند