مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 12:252021-08-08سياسي

بهره برداری از فاز نخست مترو قم به عنوان یک ابر پروژه مدیریت شهری


با تأمین واگن های قطار شهری امیدواریم دریکی دوماه آینده شاهد بهره برداری از خط یک مترو شهری قم به عنوان یکی از ابر پروژه های مدیریت شهری باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست امروز در مراسم افتتاح طرح های خدمات شهری، فرهنگی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به اهمیت افتتاح پروژه مترو اظهار داشت: در این زمینه با بهره گیری از ظرفیت های ملی پیگیر موضوع تأمین واگن از شهرداری های مختلف هستیم تا بزودی ، پروژه مترو را در راستای خدمت به زائران و مجاوران حضرت معصومه (س) به بهره برداری برسانیم.

استاندار قم با گرامیداشت شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار اذعان کرد: خبرنگاران همواره در عرصه های مختلف اقدام به نقش آفرینی می کنند که قدردان زحمات آنان هستیم.

وی همچنین با تبریک آغاز فعالیت شورای شهر ششم و انتصاب مجدد دکتر سقاییان نژاد به عنوان شهردار قم ابراز کرد: اجرای طرح های شهرداری با عنوان قم در مسیر تحول ، نشانه ای از برنامه محوری در قم است و با برنامه محوری در شهرداری قم، خوشبختانه این مهم به خوبی اتفاق افتاده و انتخاب شهردار نیز حسن انتخاب شورای شهر ششم است.

سرمست خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه برنامه محوری در شورای شهر و شهرداری قم حاکم بوده امیدواریم افتتاح این پروژه ها تداوم داشته باشد تا شائبه ای پیش نیاید که این افتتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از فاز نخست مترو قم به عنوان یک ابر پروژه مدیریت شهری

بهره برداری از فاز نخست مترو قم به عنوان یک ابر پروژه مدیریت شهری