مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 12:302021-08-08پزشكي

ستاری: آمادگی داریم دارو و تجهیزات پزشکی ایران ساخت را به اندونزی صادر کنیم


با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری قرارداد صادرات ربات جراحی سینا و ایجاد دو مرکز مهارت های پیشرفته جراحی رباتیک از راه دور در اندونزی به شکل مجازی به امضا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری به شکلی مجازی میزبان بودی گونادی سادیکین وزیر بهداشت کشور اندونزی شد.

همچنین هیاتی به سرپرستی پروفسور عبدالقدیر معاون درمان وزیر بهداشت اندونزی به دیدار معاون علمی و فناوری رییس جمهوری آمدند تا در این دیدار دو جانبه درباره افزایش همکاری های دوجانبه به گفت وگو بنشینند.

هدف اصلی از این سفر عقد قرارداد صادرات ربات جراحی سینا و ایجاد دو مرکز مهارت های پیشرفته جراحی رباتیک از راه دور در دو شهر بندونگ و جوکجاکارتا بود.

در این نشست دو جانبه قرارداد میان شرکت رباتیک سینا(طرف ایرانی) و ایندوفارما(طرف اندونزیایی) به امضا رسید.

همچنین با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، سند اجرایی بین ستاد نانو و معاونت درمان وزارت بهداشت اندونزی به صورت مجازی امضا شد.

صادرات فناورانه ایران به اندونزی افزایش می یابد ستاری در این مراسم با اشاره به اینکه در سال 2019 همکاری نزدیکی بین وزارت بهداشت جمهوری اندونزی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری وجود داشت، گفت: از آن زمان تاکنون، حداقل چهار رویداد در بخش سلامت با ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاری: آمادگی داریم دارو و تجهیزات پزشکی ایران ساخت را به اندونزی صادر کنیم

ستاری: آمادگی داریم دارو و تجهیزات پزشکی ایران ساخت را به اندونزی صادر کنیم