مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 12:552021-08-08سياسي

رفع مشکلات شغلی، اقتصادی و درمانی خبرنگاران ضروری است


مسئول بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مشکلات شغلی، اقتصادی و درمانی خبرنگاران، آن گونه که شایسته خبرنگاران باشد، توجه نشده و رفع این مشکلات ضروری است.

- ، فخرالدین رضایی بعدازظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: با توجه به حساسیت و اهمیت شغل خبرنگاران و فعالان رسانه ای، باید بیش از گذشته به این قشر توجه شده و مشکلات آنها مورد توجه قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه در همه لحظات سختی که بر جامعه می گذرد، خبرنگاران نیز حضور دارند و در کنار مردم هستند، گفت: بسیاری از خبرنگاران دارای مشکلات مختلفی در شغل خود هستند و در طول سال به دلیل حضور در حوادث و رویدادهای مختلف و یا با تولید و انتشار اخبار گوناگون دارای خاطرات ارزشمندی هستند.

رضایی اظهار داشت: به منظور پاسداشت زحماتی که خبرنگاران و فعالان رسانه ای استان متحمل شده و برای اطلاع رسانی در ایام، مناسبت ها و رویدادهای مختلف در حال تلاش و کوشش هستند مسابقه خاطره نویسی، در خصوص تجربه های تلخ و شیرین آن ها از کار خبرنگاری برگزار می شود.

وی افزود: این مسابقه در بخشهای سبک زندگی اصحاب رسانه، لحظات تلخ و شیرین خبرنگاری و کار رسانه، زندگی با اصحاب رسانه، تولید اخبار اثربخش و افتخارآمیز، جنگ نرم در رسانه و فضای مجازی و امیدآفرینی و اقدامات خیرخواهان برگزار خواهد شد و علاقه من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات شغلی، اقتصادی و درمانی خبرنگاران ضروری است

رفع مشکلات شغلی، اقتصادی و درمانی خبرنگاران ضروری است