مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 12:552021-08-08اقتصادي

هزار میلیارد ریال تسهیلات برای واحدهای صنعتی قزوین تخصیص یافت


عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون ضمن بازدید از برخی واحدهای مهم صنعتی قزوین از تخصیص هزار میلیارد ریال تسهیلات و اعتبار اسنادی به این واحدها خبر داد.

- عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون ضمن بازدید از برخی واحدهای مهم صنعتی قزوین از تخصیص هزار میلیارد ریال تسهیلات و اعتبار اسنادی به این واحدها خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام اعتبار اسنادی 250میلیارد ریالی بانک توسعه تعاون به این شرکت اجرایی گردیده است.

عصارزاده با اشاره به این که همکاری شرکت در تولید قطعات اتاق خودروهای سنگین هلدینگ بهمن موتور دیزل نشان از توانمندی این شرکت می باشد افزود: در حال حاضر تمرکز حساب و گردش این شرکت در کنار افتتاح 420 فقره حساب کارکنان و بن کارت های پرسنل اجرایی گردیده است.

در این جلسه عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون به بررسی و گفتگو در خصوص تسهیلات و اعتبار اسنادی درخواستی این شرکت پرداخت و افزود: این شرکت بزرگ و توانمند که از مشتریان بانک توسعه تعاون می باشد، توانمندی های خود را تاکنون اثبات نموده است و امید است طی دوره های آتی نیز با برنامه ای منظم و منسجم به هدفگذاری برنامه های تولیدی بر اساس زمان بندی نائل گردد.

عصارزاده همچنین به سابقه همکاری فی ما بین بانک و هلدینگ گروه بهمن اشاره کرد و گفت: بانک توسعه تعاون همواره تلاش نموده دغدغه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزار میلیارد ریال تسهیلات برای واحدهای صنعتی قزوین تخصیص یافت

هزار میلیارد ریال تسهیلات برای واحدهای صنعتی قزوین تخصیص یافت