مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 15:052021-08-08اقتصادي

هدف ما تامین منابع مالی کارآفرینان واقعی است


مدیر صندوق کارآفرینی و امید استان کرمانشاه با بیان اینکه هدف ما ایجاد اشتغال برای کسانی است که با وجود توانمندی، منابع مالی در اختیار ندارند، - ایسنا/کرمانشاه مدیر صندوق کارآفرینی و امید استان کرمانشاه با بیان اینکه هدف ما ایجاد اشتغال برای کسانی است که با وجود توانمندی، منابع مالی در اختیار ندارند، از پرداخت بیش از 4700 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در استان طی هشت سال اخیر خبر داد.

محمد طاهر عظیمی فشی در نشست خبری امروز (17 مرداد) از صندوق کارافرینی و امید به عنوان یک نهاد تامین مالی برای کسب و کارهای خرد به صورت کاملا قرض الحسنه یاد کرد و افزود: هدف ما کمک به افراد جویای کار است.

وی ادامه داد: ما به دنبال کسانی می گردیم که توانمندی و استعداد برای ایجاد اشتغال را دارند، اما اعتبار و پول کافی در اختیار ندارند.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمانشاه با بیان اینکه بنا نداریم پول ارزان قیمت بین افراد تقسیم کنیم، یادآور شد: هدف اصلی ما رسیدن اعتبارات به کارآفرینان و اهل کار واقعی و کمک به کاهش نرخ بیکاری استان است.

عظیمی با بیان اینکه در این راستا و طی هشت سال اخیر برای بیش از 22 هزار و 238 طرح اقتصادی اشتغالزایی در استان نزدیک به4700 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده است، خاطرنشان کرد: سهم بخش صنعت 6900 طرح با اعتبار 1


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف ما تامین منابع مالی کارآفرینان واقعی است

هدف ما تامین منابع مالی کارآفرینان واقعی است