مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 16:052021-08-08سياسي

تاثیر کمک اصحاب رسانه به جداسازی صف مردم از دشمنان در حوادث اخیر خوزستان


اغناسازی اصحاب رسانه و کمک کردن به جداسازی صف مردم از دشمنان در حوادث اخیر خوزستان بسیار موثر بوده است.

  - ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: اغناسازی اصحاب رسانه و کمک کردن به جداسازی صف مردم از دشمنان در حوادث اخیر خوزستان بسیار موثر بوده است.

  قاسم سلیمانی دشتکی در آیین تجلیل از خبرنگاران که امروز 17 مردادماه به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، با گرامی داشت یاد و خاطره همه شهدای نظام به ویژه شهدای رسانه اظهار کرد: خبرنگاران یادگاران شهدای رسانه هستند و همه مسوولان نیز باید رهرو راه شهدا باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: پیش بینی کرده بودیم که مراسم خوبی برای اصحاب رسانه برگزار کنیم تا از خبرنگاران و اصحاب رسانه تجلیل کنیم اما در هفته های اخیر وضعیت کرونا بسیار وخیم شد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: به دلیل بالا بودن آمار ابتلا به کرونا در خوزستان تصمیم گرفته شد مراسم روز خبرنگار به شکل مجازی برگزار شود.

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه در بدترین شرایط ممکن من به عنوان استاندار خوزستان الزاما منصوب شدم، گفت: وقتی آمدم با سیل عظیم مشکلات در خوزستان مواجه شدم.

در آن زمان مشکلات ساختاری در سیستم اداری، مشکلات بنیادی در سیستم عمرانی و مشکلات قومی، مشکلات امنیتی و مسایل مرزی در استان وجود داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر کمک اصحاب رسانه به جداسازی صف مردم از دشمنان در حوادث اخیر خوزستان

تاثیر کمک اصحاب رسانه به جداسازی صف مردم از دشمنان در حوادث اخیر خوزستان