مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 17:152021-08-08اقتصادي

اخبار حوزه کشاورزی بر درآمد کشاورزان موثر است


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: تولید یک خبر در حوزه کشاورزی، در افزایش تولید و درآمد کشاورز دخیل است پس مدیران بخش کشاورزی باید ارتباط مداوم با خبرنگاران را مورد توجه قرار دهند.

- ایسنا/کردستان معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: تولید یک خبر در حوزه کشاورزی، در افزایش تولید و درآمد کشاورز دخیل است پس مدیران بخش کشاورزی باید ارتباط مداوم با خبرنگاران را مورد توجه قرار دهند.

محمد صالح احمدی ظهر امروز یکشنبه در نشستی خبری که به مناسبت روز خبرنگار در سازمان جهاد کشاورزی کردستان برگزار شد اظهار کرد که تعدادی از مدیران بعضا به مقوله انتشار اخبار کم توجه هستند و این به دلیل کارهای زیاد اداری بوده که فرصت چندانی برای آماده کردن اطلاعات برای آنان نمی گذارد.

وی افزود که معاونت تولیدات گیاهی بیشترین تولید محصولات را در سازمان با 3 میلیون 400 هزار تن تولید محصولات دارد که بیش از 3 میلیون تن آن تولید بخش زراعت است.

معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی کردستان تصریح کرد که موضوعات بسیاری در بخش معاونت بهبود وجود دارد که در راستای توجه به پاسخگویی به خبرنگاران، تذکرات لازم به مدیران معاونت برای همکاری هرچه بیشتر با رسانه ها داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخبار حوزه کشاورزی بر درآمد کشاورزان موثر است

اخبار حوزه کشاورزی بر درآمد کشاورزان موثر است